joi, 6 martie 2014

L.9

M-am dezbrăcat de mine-ncetișor
De teamă c-am să te trezesc,
Te-am învelit aproape tot cu tainic dor
Și-atunci m-am speriat crezând c-ai să mă simți-n ceresc
Dar tu deloc nu te-ai mișcat…
Pentru o clipă, pentru un ceas , pentru un veac
Eu m-am oprit din respirat,
Apoi ureche-am pus pe al tău piept ce parc-a tresăltat…
Oare cu-adevărat ?
Poate că da , poate că nu, poate că-i doar în vis uitat,
Dar ce contează când eu pot să-ți privesc
Cum gene strânse lacrimi îți opresc
Și aș putea s-ating un rid ce șade încruntat
Ca să-ți gonesc coșmarul cel turbat
Ce înadins te bântuie, te gâtuie
Cu brațe chingi și-apoi te zguduie,
Dar nu o fac, căci e ceva ce nu a remarcat,
Căldura mea, ce te-a înfășurat,
Apoi în picătură lină nesimțitor s-a strecurat
Și-a desfăcut ce nu era de-nchipuit vreodat’,
O viață-nlănțuită c-un sacrificiu a unui suflet neînsemnat,
Ce-n păturică, fără să-l auzi s-a transformat,
Iar când o rază nouă te-a trezit ai tras-o peste cap. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu