marți, 25 martie 2014

L.44

“Te urmăresc ale trecutului fantome,
Aș vrea s-acord un timp zăbavă lor
Ce ar împrăștia în colțurile, patru, mulțime de dileme,
Să cred că ne vor înțelege și pleca-vor,
Dar ale tale cuceriri sunt faimă
Și-au reușit perfid să-nfrigure
Al meu suflet împietrit de spaimă
Cu glasuri veninoase-n murmure,
De îndoieli întunecoase
Ce izbutesc entuziast
Să-nfingă  sișuri ticăloase,
Tu devenind real contrast
Între imagini, două,care-s obscure.
Nu te mai vreau , câștigă !
Am să mă scutur de-atingerea gândurilor-ți impure,
Te voi lăsa cu ele-n noapte să le auzi cum strigă,
Iar eu cu literele-mi în cerneală,
Pe tine , personaj, am să te-omor,
Abandonându-te în greu-ți întuneric, pe alta-nșeală
Și am s-o fac, deloc discret, ba chiar sonor.”L. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu