joi, 6 martie 2014

L.13

Cum aș putea lăsa a mă iubi
Când mă consideri o nevertebrată,
Că în nebună gelozie a ta
Cu vorba ridicată
Venin ai infiltrat cât ai clipi ?
Nu m-am putut feri.
Pusă la zid , trântită pe podea
M-am sfărâmat în cioburi mii.
Am încercat,
Și m-am târât în propriu-mi adunat
Chiar dacă sânge am lăsat…
Tu, sfidător în crunta-ți atitudine,
Te-am dezgustat.
Am tot sperat
Că-i un moment, dar parcă e un veac…
Degeaba eu ți-am repetat,
Ți-am explicat,
Tu nu ai leac !
Și vrei să cred că mă iubești
Când tu lovești
Sfâșietor,
Nerăbdător
Cu pumnu-ți ghilotină ?
Neîncetând, greșești.
Mă voi uita,
Voi îndura,
Când nu te vei mai aștepta,
Adânc, până în suflet, te voi mușca
Ca acele de ciob din a mea mână,
Căci , vezi tu, indiferent câtă răbdare aș avea,
Nevertebrata are, cumva, mândria sa
Și nu există monopol
Pe viața mea,
Crezând că a mă iubi e tot una
Cu-a te răzbuna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu