joi, 6 martie 2014

L.28

Nu ai să știi , nici să-nțelegi vreodat’
Cât m-am sacrificat
Ca să renunț la tine,
Să fac pentru ceilalți ce-i bine,
Nu ai să știi cum din rărunchi am tot oftat,
Cât jalnic plâns,când m-am culcat,
Nu contenea,
Ochi nu închidea,
Nu ai să știi cum te visam,
Căci niciodată nu-ți spuneam,
Nu ai să știi, când mă trezeam,
C-amarnic îți zâmbeam,
Nu ai să știi cum ore lungi îmi petreceam
Uitându-mă în gol spre geam,
Nu ai să știi în ce m-am transformat,
Să te resping , să te consideri alungat,
Să reușești să mă urăști,
Să te dezgust atât de mult
Și să mă uiți de parcă n-aș fi fost.
Toate s-au întâmplat c-un rost,
Iar fericirea are mare cost
Pe care n-am cum să-l plătesc
Decât dacă rănesc.
Acum sunt nudă-n suflet
Aud cum urlă negru muget...
Îți mulțumesc c-ai ascultat
Mândru bărbat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu