joi, 6 martie 2014

L.18

Te-am auzit cum te-ai apropiat
De a mea ușă cu pas intimidat,
Ai vrut să suni, dar te-ai oprit,
La lemnul cel din față ai privit
Sperând ca-i să zărești o crăpătură cât de mică
Ce ar lăsa să treacă dovada c-aș fi încă.
Nu ai găsit și te-ai întors , de ea te-ai rezemat,
Iar eu cu nod în gât de tine m-am lipit,
Apoi cu degetele răsfirate
Am numărat pe al tău spate
Un an și-o lună de dragoste nebună
Cu sărutări timide , altele-nfocate,
Cu nopți și zile desfrânate,
Cu ore lungi certate,
Cu panicări nerespirate,
Cu râsete și lacrimi neechitabil împărțite,
Cu fapte dojenite,
Cu clipe odihnite,
Cu timp ce s-a cernut
În neevitabilul trecut
Și amândoi odată am oftat
Și am simțit când ai plecat,
Cum m-ai luat,
Cum totuși m-ai lăsat…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu