joi, 6 martie 2014

L.23

În joacă azi am inversat
Cifre la a mea vârstă.
Mă-ntreb: o fi chiar justă ?...
Ce crezi că s-a-ntâmplat ?
Trăiam,
Ba și zâmbeam
În parc pe-o bancă relaxată,
Cu o privire-ndepărtată
Înspre un scârțâit de cumpănă
Unde o umbră neastâmpărată
Era când sus, când jos ca o arteziană,
Apoi în grabă a sărit
Și n-am văzut, căci vânt călduț șuviță albă
Peste-mi ochii blânzi a răscolit,
M-am speriat, dar dintr-o dat’ m-am liniștit,
Am revăzut-o cum alerga,
Cum coarda ea sărea,
Cum se-nvârtea
De parcă-ar fi zburat
Și fără nume am strigat…
S-a-ntors cam bosumflată
Cu buza cea de jos lăsată,
Cu două mâțe
De codițe,
Cu ochi mai verzi ca-i mei, spășită
Spunând cu glas de înger: Da bunică !
Vreți să-ncercați și voi ?
O luați ori înainte ori înapoi...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu