sâmbătă, 14 iunie 2014

L.96

“Ușă am deschis să pleci, respins-am al tău rămas bun,
Am în inimă imaginea-ți ca o ghiulea de tun,
Crezut-ai că te-am dat afară ca pe un câine,
Dar nu speram decât la un alt mâine
Ce n-a mai fost și am rămas o sfâșiată
De gura ta avidă, înfometată
Lăsând pe trupu-mi semnătură
A unui dirijor de uvertură
Cu mâini precise frământând în aer note
Scoase din sufletu-mi-n extaz ca un arcuș pe crote
Când pielea îmi adulmecai precum un animal de pradă
Simțindu-ți răsuflarea arsă în tiradă
Pe al meu pântec respirând dorință
Să fiu a ta uitând de suferință
Și-mi țintuiai privirea cu dorul imediat
Unul fiind o dat’, doi, întotdeauna separat
Spunându-mi cu zâmbetul, nu în cuvinte
O dragoste atât de pământească între cele sfinte.”L.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu