joi, 26 iunie 2014

L.104

„Împing aer ce-ți apropie prezența cu ale mele palme
Obraznic mă sfidezi înlănțuindu-mă cu brațe calme,
Însetate să-ți  fiu miez în coajă
Cum valul sărută a nisipului plajă,
Faci țăndări timida-mi rezistență
Înfiorându-mi  curburi  siluite la o dulce căință
Împrăștiind cu gura-ți păcat original
Ce nu aude rugăciuni pierite-n carnal
Când strig, resping, te chem uitându-ți nume
Nerușintă c-am încălcat tabuuri țintuite-n lume,
Mi-acoperi ochii cu eșarfa  minții tale insidios,
Înnozi în suflet picioare și mâini fraudulos,
Petreci deasupra-mi trup profitând ca un escroc
Care așteaptă-n pândă o picătură de noroc,
O sorbi odat’ cu mine  gustu-mi fiindu-ți drog,
Poruncă unică , nu decalog,
Împreunându-ne bați palma cu iubirea
Cătușa ei fiind sfințirea.”L.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu