miercuri, 2 aprilie 2014

L.53

“Sună un ceas, eu te-am simțit cum te-ai mișcat încetișor,
Tu ai oftat, ai zăbovit uitându-te la mine cuprins de mare dor,
Te-ai ridicat forțat și ai plecat constrâns,
Ochi n-am deschis, n-am vrut, ținându-i strâns,
Zâmbind, pe dat’m-am dat de-a rostogol în urma-ți caldă,
M-am învelit cu ea păstrând-o ca dovadă,
Dorind să fie veșnică, a clipelor de-amor
În care, cu puternicile-ți brațe, mă ridicai de subsuori,
Mă așterneai pe trup vibrând, încins ca pe-o păpușă
Ce-avea să ardă odat’ cu tine, dar nu lăsând cenușă
În tot ce e pereche: ochi  orbitori și buze fremătânde-n sărutări,
Împletituri în patru, a brațelor, în flămânde-mbrățișări,
În tot ce-i par:două trăiri, ființe, iubiri, dorințe
Stingându-se în unicul impar prezent, nu în absențe.”L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu