sâmbătă, 12 aprilie 2014

L. 58

“Oare care închisoare mi-ar păzi evadarea,
Oare care răspuns mi-ar cere întrebarea,
Oare care ziuă m-ar urma ca noapte,
Oare care finețe s-ar zgâria cu zilele-mi crăpate,
Oare care calm mi-ar liniști furia,
Oare care umilire mi-ar servi mândria,
Oare care lumină s-ar stinge-n al meu întuneric,
Oare care literă s-ar scrie-n stilu-mi monoton, numeric,
Oare care certitudine ar exista înăbușindu-mi îndoiala,
Oare care pace ar capitula hrănindu-mi în interior răscoala,
Oare care viitor, greu, s-ar împovăra cu-al meu trecut,
Oare care frunte s-ar rida cu-al meu încrunt,
Oare care val mi-ar spulbera rănile-n nisip,
Oare care pleoapă mi-ar înghiți lacrima-n clipit,
Oare care curaj ar răsări după a mea frică,
Oare care real s-ar bântui cu-a mea nălucă,
Oare care ceas mi-ar bate secunda,
Oare care trup mi-ar adora și umbra,
Oare care zid m-ar pune ușă,
Oare care vânt m-ar aduna , n-ar spulbera a mea cenușă,
Oare care paralelă ar vira și m-ar intersecta,
Oare care căldură frig mi-ar tremura,
Oare care înger și-ar frânge aripa pentr-un păgân,
Oare care context de sinonim, pe mine antonim, m-ar face parte în,
Oare care pădure m-ar descoperi cărare,

Oare care ar face specială o oarecare ?”L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu