marți, 20 mai 2014

L.83


“Tratează-mă din când în când ca pe-un copil, uită că-s o femeie,
 Așa tu mi-ai putea ierta greșeli nu să le faci trofee
 La care să te rogi bătându-le-n pereți ca pe icoane,
 N-ai să regreți, sunt de fetiță toane,
 Mi-ai face surâs pe-a dimineții față ciufulită,
 Cu-alint mi-ai pieptăna a obrajilor cută adâncită,
 Mi-ai șterge lacrimi, ce dacă-s vinovate,
 În hohote de gâdilat ghiduș pe săturate,
 Ți-e foame, m-ai întreba, chiar și de viață ?
 Ca un răspuns ai prepara cu sufletul povață,
 Pierzându-ți timp fără regrete
 Vei da răspunsuri la întrebări naïve,desuete,
 Cu detașare ai accepta cum caut amănunte în nimicuri
 Înțelegând curozitatea-mi ce se-ncurcă-n ale poșetei tâlcuri,
 Bomboane-mi vei aduce-n fiecare dulce zi
 Luând onoarea falsă buchetelor de flori datate ce se vor ofili,
 Când sunt nervoasă m-ai vedea nerăbdătoare,
 Un ton de-aș ridica ai pretinde a fi o arie scăldându-mă-n priviri admiratoare,
 Grija-ți va fi nemărginită pe sârma vieții vazându-mă-n echibrul mereu precar,
 Brațele sigure ai ridica să prinzi destinu-mi care face glume de circar,
 Nu ar conta ce-ai crede sacrificiu
 Făcând cu râvnă din eșec deliciu,
 Iar seara în capriciu-mi cochet, că-s bosumfaltă,
 Tu mi-ai zâmbi, m-ai înveli, m-ai adormi îmbrățișată.”L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu