sâmbătă, 17 mai 2014

L.81

“Tu nu te fă văzut, rămâi necunoscut, un oarecare
Să-mi pot imagina că ești în fiecare
Ce-mi șterge viața cu mâna din greșeală,
Ce-mi calcă suflet în picioare cu-ndrăzneală,
Ce cu privirea depărtată îmi pune întrebări,
Crezând că-s pentru mine, răspund în nicăieri,
Ce-aleargă spre mine cu brațe-ntinse,
Mă depășește, căci unele parcări în viață sunt interzise,
Ce îl aud că-mi strigă nume,
Dar îi răspunde grabnic a sa din lume,
Ce-i văd în noapte siluetă cum așteaptă ore,
M-apropii, nu sunt cea, doar o alta între atâtea lucruri minore,
Ce pași , ai lui, aud cum îmi urmează drum, fidel
Prin  ploaia ce-mi îneacă urme făcându-l paralel,
Ce îl aștept de dincolo de ușă-nchisă, descuiată,

Apasă clanță, nu deschide,se răzgândește, poate... altădată.”L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu