marți, 7 ianuarie 2014

Răsfățată

Iubire, azi vreau să mă răsfeți,
De-al meu refuz să mă dezveți,
În primul magazin să mă-nvârtești,
Ca într-un carusel din vechi povești,
Cu sărutările nebunești !
Apoi, luându-mă de mână
Mă oprești,
Mă dojenești,
Eu pun botic,
Tu-mi dai pupic
Și-mi trece imediat,
Căci m-ai adus la cumpărat.
Ah ! De ce mă mir de-al meu destin ?
Văd rafturile ca pe-un festin,
Acolo, în stânga, sus, stă dăruire,
Iar mai la dreapta fericire,
La mijloc, uite, nemurire,
La bază parfum de-mbrătișări
Și pe podea zac, tainice, amorezări,
Pe umerașe sunt aliniate:
Cuvinte adânci șoptite-n noapte,
Lângă ele, spășite-ngenuncheri
Lipite, strâns, de mângâieri.
Pe toate eu le-aș cumpăra,
Dar banii n-au valoare aici,
Poate altundeva,
Mi le oferi cerând nimic în schimb.
Ba, totuși, ceri !
Să mă răsfeți din când în când
De dragul de a mă vedea râzând,
Cum mă-nvârtesc,
Cum sar într-un picior,
Cum ochii îmi sclipesc
Și cum în treacăt, doar ușor,
Eu îți întind un deget mic,
Abia simțit,
Căci , altfel ai muri de dor,

Biet slujitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu