duminică, 12 ianuarie 2014

Cu tine încontinuu m-aș certa
Să nu te mai iubesc,
În comă zeci de zile aș sta
Să nu te mai doresc,
Cu foc te-aș înjura
Ca senzual să nu-ți vorbesc,
Aș asurzi
Glasu-ți din lung preludiu să-ți opresc,
Cu sete eu te-aș pălmui
În loc, ca mâna mea, să ceară, morbid, a te-atingea,
Iar zi și noapte aș orbi
Fugind, așa, de magnetica-ți privire și-aș scăpa,
Distanță infinită aș păstra,
Căci nu-i de-ajuns, acum,
Cât este ea !
Dorind să mă convingi,
Că viitor cu tine nu va fi,
Trecutu-mi trist cerșind a-mi retrăi,
Tu peste mine arunci
Un fir tăios, subțire ce-n laț îl strângi,
Apoi sălbatic îl vei depăna,
În cârpă mă vei croșeta
Și dezgustat cât colo mă vei arunca,
Spunându-mi în ironic compliment:
Te-am folosit ca figurant
În show-ul meu constant

De tragic și divertisment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu