duminică, 5 ianuarie 2014

Neînsoțită

Deseori nu mă însoțesc. Dar azi am vrut să fiu cu mine atunci când mă întâlneam cu tine.
Chiar m-am privit în oglindă și m-am găsit. Mi-am zâmbit, mi-am pus băscuța roșie cu flori, mi-am întors spatele, am plecat potrividu-mi pașii in cadență cu ai tăi. Așa credeam...
Și-am mers. Te căuta privirea.
 Nu vroiam decât să-ți văd apropierea, să-ți simt atingerea în palma mea, să ne ascultăm tăcerea.
Și-am mers...mai mult, cu mult mai mult, prelungind paralela mea în încercarea, mută de disperare, de a o intersecta cu a ta. Uitasem că matematica vieții este tot știință exactă. Punctul de întîlnire se găsea pe altă axă a timpului și a destinului.
M-am oprit. Am rămas doar eu. M-am condus acasă.
De mâine nu mă mai însoțesc ...pentru multă vreme...

Mă voi intoarce la matematică. Poate voi descoperi un grafic, ale cărui puncte se întâlnesc, în funcția existenței mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu